Digital

Digital

Bij Business & Decision geloven we dat Data en Proces nauw met elkaar verbonden zijn. Om processen uit te voeren en de juiste beslissingen te nemen is namelijk data nodig. Deze data ontstaat niet zomaar, maar wordt vastgelegd als onderdeel van een proces. Om de werking van een organisatie te verbeteren moet daarom gekeken worden naar de volledige keten van data verzameling, proces flow en intelligente ondersteuning van beslissingen. Wij gebruiken daarom de data om de werking van een proces te kunnen meten en doorlopend te blijven verbeteren.

Niet alleen organisaties genereren veel data, individuen ook. Iedere keuze en stap die men maakt kan waardevolle informatie opleveren. Om nog beter aan te sluiten op de klantvraag is het erg nuttig om deze data te verzamelen en op basis daarvan beslissingen te nemen over communicatie uitingen en eventuele aanbiedingen ook wel ‘the next best action’ genoemd. Business & Decision heeft op internationaal niveau heel veel ervaring in het opzetten van de Customer Journey.

Oplossingen

Oplossingen

  • Al & Robotics
  • Web & Mobile
  • Business Process Management
  • Service Center
  • Security & Data Protection
  • Customer Engagement